Nog een weekje.... - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Hanneke Bakker- Maas - WaarBenJij.nu Nog een weekje.... - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Hanneke Bakker- Maas - WaarBenJij.nu

Nog een weekje....

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

21 Mei 2015 | Nederland, 's-Gravenhage

Lieve allemaal,
Nog een weekje en dan gaan we weer vertrekken naar het uitgestrekte en mooie Canada. We vliegen op Toronto, hebben daar een hotelovernachting waarna we de volgende dag worden opgehaald door de camperverhuurder. Als we de camper hebben gaan we uiteraard de koelkast vullen en dan op weg naar de Niagara Watervallen. Daar blijven we 2 nachten op een mooie camping. Na dit ongetwijfeld prachtig natuurverschijnsel gaan we westelijk want we moeten de camper 3 weken later inleveren in Vancouver, toch een afstand van meer dan 5000 km! Grote afstanden zullen we ook door Amerika rijden, dat is korter en daar zullen we ook nog mooie parken bezoeken. We proberen jullie weer regelmatig op de hoogte houden, we zijn afhankelijk van de aanwezigheid van wifi. We hopen van jullie ook weer regelmatig commentaar te ontvangen, zodat we daar tijdens ons ontbijt van kunnen genieten. Tot gauw bij ons eerste verslag vanuit Canada,
groetjes,
de reislustige Bakkertjes

• 22 Mei 2015 - 00:10

Herman En Joyce:

Jaja het is een komen en een gaan! Wij zijn net thuis en hop dan gaan jullie weer. Ik zal nog een albumpje plaatsen op FB. Veel plezier lieverds!

Herman en Joyce

• 22 Mei 2015 - 07:39

Jellies:

Goeie reis en misschien treffen we elkaar in Vancouver

• 22 Mei 2015 - 10:00

Bea Van Der Werf:

dat noemen ze denk ik voorpret. Heel erg veel plezier
    bea

• 22 Mei 2015 - 23:30

John En Els:

Veel plezier .en ik hoor en ziet het weer die mooie foto,s en verhalen .gr John en Els

• 23 Mei 2015 - 14:42

De BH'tjes:

Dag lieve Bakkertjes,
    we wensen jullie een prachtige reis, geniet van de natuur en van elkaar!
    Liefs xxx

• 23 Mei 2015 - 21:51

Margaret:

Lieve Bakkertjes, wat een mooi vooruitzicht. I have been there en weet zeker dat jullie gaan genieten! Je waant je continu in Discovery Channel. Ik wens jullie veel plezier, geniet van al het moois. veel liefs.

• 28 Mei 2015 - 08:50

Lex En Betty De Heer:

Heel veel plezier en ik hoop voor jullie dat de reis lang mag duren, zodat je niet na je vakantie het idee hebt gehad dat het voorbij gevlogen is! Have fun! X