Niagara camping - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Hanneke Bakker- Maas - WaarBenJij.nu Niagara camping - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Hanneke Bakker- Maas - WaarBenJij.nu

Niagara camping

Door: JHB

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

30 Mei 2015 | Canada, Niagara Falls

Lieve allemaal,
We hebben de camper en wat voor een! Hij is splinternieuw en heeft slechts 750 km gereden vanaf de fabriek in Amerika. Hij is ietsje kleiner dan die van vorig jaar maar het scheelt niet veel. Het is wel weer even wennen, zoveel kasten en lades, je bent nog steeds alles kwijt. Onze eerste nacht hebben we niet goed geslapen maar dat komt door het vliegen. Ontbijt was er niet maar je kon net zoveel thee, koffie, muffins, donuts en andere zoetigheden nemen. Daarna de camperverhuurder gebeld en die kwam ons om 10.30 uur halen, een leuke gepensioneerde Jamaicaanse chauffeur met de reggae in zijn lijf. Daarna de check-in die behoorlijk lang duurt, de inspectie van het voertuig (ik kon toch nog 2 deukjes ontdekken die genoteerd zijn) waarna we om 12.15 uur wegreden richting Walmart supermarkt. Hier wordt je niet vrolijk, het is zo groot, ze hebben zoveel, je bent steeds de weg kwijt en normale dingen kan je niet vinden. Uiteindelijk vertrokken we om 14.30 uur richting de watervallen. We moesten 120 km rijden maar we hebben bijna de hele weg files gehad, aan weerszijden 4 banen vol. Maar we zijn er, we zitten nu heerlijk voor de camper en het is hier zwoel, zeg maar goed warm, heerlijk. Dit hadden we eigenlijk niet verwacht met onze tassen gevuld met wanten, mutsen en thermo ondergoed. Gelukkig ook wel zomerse spullen bij ons. We worden wel opgevreten door allerlei soorten muggen die niet begrijpen dat we geolied zijn met deet in het kwadraat, dat er bovendien iets antimugs staat te branden op tafel! We zijn hier aangekomen om ongeveer 16.30 uur en alles is inmiddels uitgepakt, we zijn op orde. We hebben mooie vogeltjes en eekhoorns om ons heen dus wat wil een mens nog meer? Morgen gaan we naar de watervallen, slechts 3 km hier vandaan waar we zeker een excursie zullen gaan maken, er zijn er verschillende. Daarvoor hebben we de hele dag, morgen slapen we hier nog. Zo begint onze vakantie rustig. Zo meteen eten en dan alleen nog relaxen. Morgen horen jullie weer nieuwe belevenissen van de waterige Bakkertjes

• 30 Mei 2015 - 09:45

Lex En Betty De Heer:

Dag Hanneke en Cor,
    wat een geweldige camper! Ziet er stoer uit, ik zie ook dat je hem kunt uitschuiven.Hij mag dan wel kl;einer zijn dan de vorige maar toch......Heel veel plezier bij de Niagara waterfalls.
    Liefs, Lex en Betty.

• 30 Mei 2015 - 10:11

Theo:

Ook dit verslag was weer zeer de moeite waard om te lezen.De nieuwe camper is zeker de moeite waard omde komende tijd door te komen.Jullie genieten maar volop enwe hopen maar dat de muggen zo snel mogelijk de camper zullen verlaten. Tot slot de hartelijke groeten vanons beidenen van Renee onze koffiejuffrouw vandaag. Pa en Ma.

• 30 Mei 2015 - 11:00

De BH'tjes:

Lieve Cor en Han,
    Wat schrijf je toch heerlijk, je moet een boek gaan schrijven, kan je volgend jaar naar het Boekenbal! Heerlijk die lekkere temperatuur, hier in Holland is alles in de war, het is koud, reeeegen, het lijkt wel herfst, HADDEN WIJ MAAR MUGGEN haha. Nou ja, vanaf woensdag schijnt de zomer onze kant op te komen. Vandaag, zaterdag, komen inderdaad de Jellies eten, kat in t bakkie als je begrijpt wat ik bedoel, ze willen ook nog opgehaald worden ivm de regen, dat gaan we natuurlijk niet doen.. We zien jullie helemaal voor ons, heerlijk weer, lekker in je stoeltje voor de camper, wijntje/colaatje tic erbij en dan die prachtige natuur, met die ruisende watervallen, lieve Bakkertjes, have fun! Xxx

• 30 Mei 2015 - 13:10

Roy En Marijke:

Ha Han en Cor,
    Nu kan de vakantie echt beginnen! Vlucht achter de rug, prachtige camper beschikbaar, boodschappen ingeslagen, file getrotseerd. Nu de mooie dingen bekijken met mooi weer. Ben benieuwd naar de foto's van de Niagara falls. Jullie "missen" storm en regen hier. Nu even wat zo'n, maar veel wind.
    Veel plezier,
    Roy en Marijke

• 30 Mei 2015 - 15:15

Herman En Joyce:

Inderdaad heerlijk zoals je alles beschrijft. als wij op het zonnedek zaten bij mijn tante dan zagen we ook: eekhoorntjes, konijntjes, roodborstjes en van die knalrode vogeltjes en ook groundhawks (soort hele grote bosmarmotten), maar die kwamen niet verder dan haar schuur. En wij voelden ons intens gelukkig, lekker stil, geen computers! Nou lieverds, tot het volgende verslag dan maar!

• 30 Mei 2015 - 16:01

Soc En Elly:

Hoi Cor en Hanneke,

Gezellig weer je verslagen te lezen. Genieten wij ook een beetje mee. Mooie camper. Fijn dat het weer zo goed is. Zit je met je thermo ondergoed. Stop het maar lekker onder in je koffer. Genieten jullie maar
    lekker van alles daar. Groetjes van Soc en Elly.

• 30 Mei 2015 - 17:27

De Bakkertjes Uit Rijswijk:

Hallo luitjes,

Ik ben nog amper klaar met mijn vorige reactie, of jullie volgende verhaal ligt al weer in de "brievenbus". Nadat het gisteren niet zulk lekker weer was, is het vandaag in de namiddag heerlijk zonnig. Echt weer om even een reactie te sturen.

Wat een pracht camper hebben jullie weer. Niet vergeten om beide kanten in te klappen vòòr vertrek. Zou wel iets voor mij zijn om dat te vergeten. Gelukkig hebben vader en zoon bijdehante vrouwen getroffen die op dat soort dingen letten.

Toen Maaike de foto van jullie voor de camper zag, riep zei ahhhhhhhhhhh en moest ze hem gelijk ook digitaal hebben. Je haar zit goed pa, je lijkt wel een filmster. Jouw haar zit ook prachtig hoor Han!

Ik heb vandaag niet zo veel inspiratie en ook niet zo veel meegemaakt. Ben de hele dag bezig geweest met het installeren van 3 televisies en evenzovele digitale kastjes. Alles werkt, maar hadden jullie anders verwacht als zoon van ..........................

Let goed op jullie zelf en ik kijk al weer uit naar jullie volgende hoofdstuk van dit reisverslag.

Namens de Bakkertjes uit Rijswijk

Roy

• 30 Mei 2015 - 20:08

Annelies:

Hoi Hanneke en Cor,

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. De camper ziet er ruim en solide uit, een heerlijk rijdend huisje voor de komende weken. Geniet en wij genieten mee :-)

• 30 Mei 2015 - 21:37

Ferry :

Hoi Han en Pa,

Jemig, wat is dat een enorm slagschip!!
    Het is maar goed dat het rustig en uitgestrekt is waar jullie verblijven, het lijkt mij namelijk niet eenvoudig manoeuvreren met zo'n bakbeest. Jullie hebben natuurlijk wel al enige ervaring met die rondrijdende huizen, maar toch :) .
    Kijk uit naar de rest van de reisverslagen.
    Deze week moet ik even afwachten of ik ze kan lezen aangezien ik op survivalweek ga met de jongens en ik niet weet of mijn tablet daar werkt.
    Heel veel plezier en vergeet niet !!!!!!Beter tien beren op de weg dan 1 in je camper.

Groetjes van de familie uit Nootdorp

Ferry