Een lange reisdag - Reisverslag uit Kennebec, Verenigde Staten van Hanneke Bakker- Maas - WaarBenJij.nu Een lange reisdag - Reisverslag uit Kennebec, Verenigde Staten van Hanneke Bakker- Maas - WaarBenJij.nu

Een lange reisdag

Door: JHB

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

06 Juni 2015 | Verenigde Staten, Kennebec

Lieve allemaal,
Voor de verandering wordt het vandaag eens een summier verslag, simpelweg omdat we niet veel hebben meegemaakt. We zijn rustig vertrokken, rond 09.30 en hebben flink doorgereden. Gisteren of eergisteren hebben we de Mississippi gekruist, vandaag de Missouri. We zijn ook de volgende staat ingereden namelijk South Dakota. We zitten nog maar 180 kilometer van de Badlands af dus als we morgen vroeg vertrekken kunnen we daar op ons gemak rondkijken en zondag ook nog. Ik heb van te voren voor 3 dagen campings geboekt want het kan in het weekend druk zijn, vele Amerikanen hebben een Motorhome en gaan dan op pad. Het was vandaag schitterend weer en het was ook mooi rijden, alsmaar over de interstate 90 west, mooi aangelegd in het gedeelte van South Dakota. Uiteraard hebben we ook een stuk door de “Great Planes” oftewel de Prairies gereden maar met de zon en af en toe donkere wolken was het erg mooi. Het is hier indianengebied, alles staat in het teken van de Sioux indianen. We zitten nu weer op een KOA camping in Kennebec, morgen hebben we een natuurcamping in de Badlands zonder Wifi en overmorgen hebben we weer een camping met alle faciliteiten bij Mount Rushmore. De dag daarna gaan we weer rijden richting Yellowstone. Morgen schuiven we vlak voor de Badlands weer een tijdzone op dus dan zitten we 8 uur van jullie verwijderd. Het rijden is leuk maar we zijn toch blij dat we vanaf morgen weer de mooie nationale parken in gaan en het rustiger aan kunnen doen. Morgen dus geen verslag maar overmorgen houden we jullie weer op de hoogte van onze avonturen. Allemaal weer de groeten van de Bakkertjes in ruste

• 06 Juni 2015 - 09:13

Lex En Betty De Heer:

Hoi Cor en Han, wat een reis! geweldig hoor. Waarom de komende dagen geen verslag? Puur om het feit dat jullie op dezelfde camping blijven? Wat moet ik nou als eerste lezen? Dat is namelijk wat ik doe, wakker worden achter de computer en dan zijn jullie verhalen heerlijk om te lezen! Ik zie wel hoe ik nu wakker moet worden.
    Groetjes en nog veel uitrust plezier daar. Liefs Lex en Betty.

• 06 Juni 2015 - 11:59

Theo:

Toch weer een leuk verhaal .Bij ons is in ieder geval niets te beleven maar ik wil jullie wel iets leuks vertellen.Bij onze Jumbo aan de Volendamlaan wilde een kerel met een jas over zijn tas de zaak verlaten maar hij had niet gerekend op een hele slimme kassamedewerkster.Zij ging hem achterna en zag dat hj in de Heilostaat onder strukgewas zich had verstopt.Zij is toen maarop zijn benen gaan zitten en een collegaatje op zijn rug tot de politie kwamZijn tas zat vol met blikjes vis ,o.a.tonijn ,zalm enz.De naam van het meisje is Cindy Pronk.Hebben wij tenminste ook is wat te vertellen. Groetjes van ons beiden en tot morgen,Pa en Ma

• 06 Juni 2015 - 13:03

Bea:

wat een saaie reis☺☺☺

Natuurcamping is naakt recreeren, of gewoon alleen een ongepolijstecamping. QWe zullen het vast horen
    liefs bea

• 07 Juni 2015 - 08:12

Annelies:

Hoi Cor en Hanneke,

Nou, zo af en toe een rustig dagje mag ook wel eens :-)
    Tot nu toe is het aardig enerverend, ik lees elke keer met plezier het verslag van jullie belevenissen.
    Jammer dat de ontvangst in Amerika bij de grens zo onaardig was, gelukkig maken mensen zoals bij het tankstation waar jullie vast kwamen te zitten het weer goed.
    Veel plezier voor de volgende dagen!

• 08 Juni 2015 - 11:33

Herman En Joyce:

We maken het gewoon weer mee met jullie verslag. De Badlands, Mount Rushmore en The Crazy Horse hebben wij in 2000 mogen bezichtigen. Ben benieuwd hoe Crazy Horse na 15 jaar af is. als jullie terug zijn zoeken we de verschillen oké? Adembenemend is deze reis, de rijke schakering van kleuren in de Badlands. Ook een mooie selfie van jullie 2. Love you!!!

• 09 Juni 2015 - 07:46

De Bakkertjes Uit Rijswijk:

Wat gaat die tijd snel zeg. Voordat je het weet loop je 3 verslagen van jullie achter. Ondanks dat je niks te vertellen hebt, vertel je toch een hoop Han. Knap hoor. Ik heb net mijn brood op en ga nu over naar jullie tweede verslag voor vandaag. Tot zo!!

Roy (van de Bakkertjes uit Rijswijk)